donderdag 10 december 2020

Zwemvest centerparcs

Jonge jongens en meiden willen hun creativiteit en hun energie kwijt. In de huid van je held kruipen met de Wannabe . Een reddingsvest is een onmisbaar onderdeel van een veilige vaaruitrusting.

Bekijk het aanbod van Nautic Gear en bestel online! Wij gaan in Juni op vakantie met een peuter van bijna naar Center parcs. We gaan dan ook in de diepere gedeeltes van het zwembad. Daar mijn zoontje allergisch is aan zwembandjes (armbandjes) en toch verzot is op glijbanen, ben ik op zoek naar een zwemvestje. Het hoogtepunt van Center Parcs uitjes vond én vind ik persoonlijk.


Wat ik wel jammer vond was dat Calista al een zwemvest aan moest. Kinderen die geen zwemdiploma hebben zijn verplicht een zwemvest te dragen. Klopt, toen ik laatst met mijn dochtertje (3) het golfslagbad in wilde bij Cp werd mij ook aangeraden toch het zwemvest aan te doen.


Zwemvest aan, helm op, bodyboard onder. Samen met ervaren instructeurs zul je de wildwaterbaan 'onveilig' maken! Nou ja, eigenlijk had ik die oranje hesjes in gedachten die je in centerparcs kan gebruiken maar die zijn hetzelfde .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts