donderdag 19 juli 2018

Meet me at the gym

Suzanne Ensing was jaar, net getrouwd en zwanger van haar eerste kindje toen ze getroffen werd. Zij kunnen onder deskundige begeleiding trainen bij de daarvoor gecertificeerde .

In samenwerking met IT4WEB hebben wij in opdracht van de Hersenstichting en de Edwin van de Sar Foundation een website ontworpen . Nederland kent een grote groep mensen die last heeft van een hersenletsel en dat aantal neemt elk jaar toe. Een initiatief van de Hersenstichting en de .

This item is sold through the Groupon Store GullPrint, operated by GullPrint, LLC. The merchant is solely responsible to purchasers for the fulfillment, delivery, . Get fit in the GYM, lose weight in the kitchen Burn, Baby. I love you more than I hate burpees Find beauty in every RUN Be . Meet me at the gym T-shirt - T-shirt, ontworpen door Profashionall. Small zine featuring ten different stereotype characters hitting the gym.


I aM wHo I Am bECaUse i dO iT fOR mE! Heeft u niet-aangeboren hersenletsel en wilt u (weer) sporten? MEET ME AT THE GYM disponibil la Tshirt Factory.


Cumpara MEET ME AT THE GYM incepand de la lei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts