vrijdag 17 januari 2020

Sportcity abonnement overnemen

Kan ik mijn abonnement overdragen aan iemand anders? De persoon die uw abonnement overneemt, neemt de resterende looptijd en bijbehorende . Uiteraard kunt u zélf bepalen hoe u uw abonnement wilt hebben.

We hebben abonnementsvormen, namelijk City Lifestyle, City Fit en City Flex. Wie wil mijn sportcity amsterdam abonnement overnemen. Begin het nieuwe jaar direct goed: start met fitnessen!


Ik heb een CityVoordeel abonnement bij SportCity in Woerden.

Wie wilt mijn SportCity abonnement overnemen zonder. Wil jij mijn SportCity abonnement overnemen? Hoi, Ik heb onlangs een fitness abonnement afgesloten, alleen ga ik er nooit. Ik heb een sportschool abonnement voor een jaar, bij Sportcity. Omdat ik vrijwel nooit ga, wil ik dit opzeggen.


Ter overname mijn abonnement bij SportCity met clubs in Amsterdam, Bilthoven, Den Haag, Dordrecht, Echt, Gouda, Haarlem, Huizen, Leiden, . Lijf Lijnnov 2009Meer resultaten van forum. SPORTCITY ABONNEMENT IN DE AANBIEDING. Ik wil mijn sportcity abonnement overdragen aan een geinteresseerde.

Normaal gesproken betaal je 2euro inschrijfgel nu alleen euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts