woensdag 1 april 2020

Yoga in deurne

De Yogastudio voor Deurne, Helmon Venray en omgeving. Een effectieve manier om te ontstressen: Yoga. Yoga Deurne - Voor de beste yogalessen kunt u terecht bij Fitland in Deurne.

Jij staat actief in het leven, jouw bijdrage maakt een verschil. Je hebt een aardig gevulde agenda (soms iets te vol), maar je weet waar je voor . Ik had leuk en waardevol werk, ik ben moeder van gezonde kinderen en ik heb een goede relatie met mijn partner. Meer informatie over de wekelijkse lessen in Deurne?

Sanne van der Hout (1971), registreerd Dru Yoga Docente en ervaringsdeskundige. Ik ben Eva en geef les in Saswitha yoga, een vorm van hatha yoga. In deze yoga ga je op zoek naar de juiste balans tussen kracht en ontspanning. Karel Govaertsstraat 5 Deurne, Antwerpen.


Ashtanga yoga - Hatha yoga - Yin yoga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts