woensdag 26 oktober 2016

Bal oppompen

Kan iemand mij vertellen hoe ik een voetbal op moet pompen? Een voetbal oppompen kan voor sommige mensen een hele klus zijn. Een slappe bal is voor de ontwikkeling van kinderen een ongeschikt gereedschap.

Weet iemand of het ook mogelijk is om een voetbal op te blazen zonder ballenpomp! De bal eerst tot 80- van de omvang oppompen, tot de vouwen nog net zichtbaar zijn. Dan uur laten rusten, dit is belangrijk . Deskundig oppompen en het onderhoud van uw Winner Voetbal.

Een voetbal dient voor het eerste gebruik uur van te voren te worden opgepompt. Power ballenpomp voor het opblazen of het leeg laten lopen van (gym)ballen. Deze zitbal pomp kun je bij Worktrainer bij je zitbal bestellen. Hoe kan ik een zitbal, oefenbal, fitnessbal, gymbal oppompen?


Ik heb hier een halfplatte volleybal liggen die eens zou opgepompt moeten worden. Maar ik zit op kot en ik heb dus niet meteen een pomp bij .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts