dinsdag 15 maart 2016

Reiki kaarten

Inzichtkaarten zijn, zoals de naam feitelijk al zegt, kaarten die je inzicht kunnen geven in kwesties die je kunnen helpen bij je pad van groei en . De Inzichtkaarten werden ontwikkeld door Reiki-master Dick Nijssen. Vanuit zijn praktijk Helios Centrum in Heerde ontwikkelde hij tachtig kaarten met spirituele .

Daarnaast hebben een aantal kaarten in de Grote Arcana een andere naam gekregen. Iedere Reiki inzichtkaart geeft je een korte spirituele wijshei een . Stel je zelf bij het trekken van een kaart de vraag: wat wil mijn hartenwens of healingkaart zeggen? Reiki leefregels kaart, Nederlands Juist vandaag, maak ik mij geen zorgen.

Juist vandaag, wil ik mijn leven eerlijk . Trek een Reiki Inzichtkaart op Orakels. Reiki inzichtkaarten kunnen je inzicht geven in je eigen specifieke groeiproces. Deze Reiki inzichtkaarten, door Simone Simons, kunnen je inzicht geven in je eigen specifieke groeiproces. Er kan iedere dag een kaartje gepakt worden en . Er kan iedere dag een kaartjes gepakt worden en kijk dan . Anne Schneider, Paperback, juli 200 bol.


Reiki is een oeroude, eenvoudige en effectieve behandelingsmethode, waarin met handoplegging wordt gewerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts