woensdag 9 augustus 2017

Meditatiekussen zelf maken

Boekweitkaf is verkoelend en geeft energetische rust. Wanneer u zelf meditatiekussens wilt maken of bijvullen c. Mijn zus vroeg me of ik een meditatiekussen voor haar wilde maken.

Zij zorgde zelf voor de vulling, de boekweitdoppen. Meditatiekussen en yoga kussen van hoge kwaliteit voor meditatie,yoga en. Wij hebben onze meditatiekussentjes zelf ontwikkeld en maken deze Lotus . Ik ben op zoek naar het patroon van een halve maan vormig meditatiekussen zodat ik deze zelf kan maken.

In het begin naaide en borduurde ik de meditatiekussens allemaal zelf. Direct naar TIPS of een TEKENING om zelf aan de slag te gaan. Bestel gemakkelijk en snel je Yogi Yogini meditatiekussen met uniek patroon.

Meditatiekussens, meditatiematten en yogamatten voor meditatie,. Omdat we alles zelf maken, kunnen de producten aan je wensen worden aangepast. Je kunt ook zelf je kussen samenstellen uit de stoffen die Ushi op voorraad heeft. Zelf heb ik vorig jaar een klein, ron stevig meditatiekussen gekocht. Toen kwam ik op het idee om het zelf te gaan maken.


Het kussen is afgevuld en kan je zelf zachter maken door naar behoefte. We geven dan aandacht aan ons diepere Zelf. Meer achtergrond informatie over meditatiekussens?


Meditatiekussens rechthoekig in de kleuren van de chakra`s. Neem gewoon contact met ons op voor het maken van een afspraak! Om aan een goede nachtrust toe te komen, zijn we zelf verzot op het slapen op een . Zo had ze twee lapjes gevilt bestemd voor een meditatiekussen.


Nou kun je natuurlijk alles zelf willen maken en Carolien kan ook heel veel, . Ik zit op een meditatiekussen van 16cm en zit dan met gekruiste. Er zijn ook een soort bankjes,in de handel,kun je ook zelf maken als je drie .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts