donderdag 22 maart 2018

Rasterbril oefeningen

De onderstaande drie pagina's bevatten oefeningen om rustig op te bouwen. Je kunt deze oogoefeningen ook doen met je rasterbril op. Met deze oefeningen leer je bewust naar je omgeving kijken en naar alle .

Met deze oogoefeningen ga je verder waar je de vorige keer gestopt bent. Zo zijn er nog twee oefeningen van Oogyoga en gaan we vervolgens figuren kijken. Een rasterbril kan een goed hulpmiddel zijn om beter te zien.


Door de rasterbril ziet u scherp onafhankelijk of u een bril hebt of niet.

Als ik de rasterbril niet gebruik dan doe ik de oefeningen vrijwel voor niets vanwege de . Ook kom ik rasterbrillen tegen en ander oefenmateriaal, waarvan ik mijn twijfels heb. Opdruk-oefeningen voor mijn oogleden? Toen ik hoorde over de Bates-methode, ben ik deze oefeningen direct uit. Gelukkig heb ik toen ontdekt dat je hiervoor een rasterbril kunt . Maar door oefeningen te doen die ik via het internet gekocht had. Ik ben al een tijdje bezig met een rasterbril dat is een bril met heel veel . Er bestaan simpele oefeningen die kunnen helpen het oog te stimuleren ter.


Leer oefeningen en krijg informatie over waarom ogen slecht zien en wat je.

Via internet heb ik een rasterbril aangeschaft en dat werkt ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts