donderdag 15 oktober 2015

Personal trainer venray

Personal Trainer Frank Janssen (Venray - Limburg) helpt jou met het verbeteren van je algehele conditie en het in balans brengen van jouw hormonen. PERSONAL TRAINER VENRAY, Frank Janssen. De investering in jezelf waar je levenslang de vruchten van plukt!

Mijn naam is Frank Janssen en ben jaar. Al vanaf mijn 9e levensjaar doe ik aan sport. Tot mijn 40e voetballen, daarna tennis en momenteel fanatiek fitness.


Forza” betekent en staat voor “Kracht”!

Iedereen heeft de kracht om gestelde doelen te behalen, maar niet iedereen kan dit . Een overzicht van gediplomeerde personal trainers in Venray. Zoek specifiek in uw buurt door uw postcode of straatnaam in te voeren. Bij fitVenray train je altijd onder begeleiding van jouw Personal Trainer.


Personal Trainer Venray, Venraij, Netherlands. Ik geef personaltraining 1-op-of 1-op-2. Een investering in jezelf en je gezondheid! Een personal trainer is tegenwoordig niet meer weg te denken uit onze maatschappij.


Vind in Venray snel een personal trainer die samen met jou jouw doelstelling werkelijkheid maakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts