vrijdag 19 februari 2016

Engelen healing gratis

Ik geef de healingen gratis door omdat we deze hulp mogen bieden vanuit. Soms worden er spirituele operaties uitgevoerd door de gidsen en engelen, bijv. Welke boodschap hebben de engelen jou vandaag te geven?

Ontvang gratis het e-book met de best gelezen. Engelen healing met een engel op je schouder. Ja ik ontvang graag deze Engelen Healing Visualisatie.


Gratis healing op afstand: Maandag maart 20– Opschonen met Aartsengel Michael Metatron.

Regelmatig organiseer ik een gratis . Healing 27-01-Dank jou en Mahatma energie voor de healing op afstand. Voelde rust en ontspanning, later boog er ik denk, een engel bij mijn hoof over . Je ontvangt een healing van de engelen en ik zal je begeleiden in een meditatie. Daarnaast is er de ruimte om vragen te stellen.


Engelen staan te popelen om je te ondersteunen en te helpen op elk vlak in je. Iedere ochtend rond 07:uur gratis ons nieuwste artikel . Stuur mij het gratis engelenwerkboek. She is a true angel worker helping others experience miracles of healing and change through her own spiritual gifts.

Aartsengelen inwijding, Engelen Healing, Engelen Tarot, Lenormandkaarten, Encaustic Art, Intuïtief Schilderen en vele andere cursussen en workshops. Doreen Virtue is in Nederland voornamelijk bekend van haar engelen-orakelkaarten zoals Boodschappen van de Engelen. Je kunt hier ook een gratis Engelen . Wil jij een gratis healing op afstand ? Meld je dan voor maart aan, want daarna worden er geen . Lieverds onder de likers van de Heldere Bron verloot ik een gratis engelenhealing. Geef je naam hieronder op als je kans wil maken op de gratis healing.


Vraag een gratis (engelen)kaartje incl. Graag naam en leeftijd van je kind vermelden en eventueel een specifieke . Verder bied ik een gratis Healing Circle aan op donderdag 15. Engelen, de Godin en de verlichte meesters een Healing Cirkel voor liefde.


Een engelen healing kun je zowel persoonlijk als op afstand ontvangen. Deze liefdevolle energie werkt ook heel positief op kinderen en dieren. De Engelen begeleiden ons voortdurend en zijn gelukkig als we hen om raad en bijstand vragen : Neem ongedwongen gratis een Engelenkaartje : Lichtwesen . Zo kun je ook op afstand een gratis healing ontvangen!


Tijdens de Live online channeling en healing vanuit het Elohim centrum opent engel Gabriël ons hart . Bij een engelenhealing ga ik in meditatie om de healing te begeleiden en je door te geven wat de engelen me laten zien of vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts