donderdag 16 juni 2016

Sporttegoed basic fit

Nederlandse markt en zullen binnenkort . Dit kan met Sporttegoe maar wat kun je ermee en wat kost het? Sportcity, HealthCity, Achmea en Basic Fit.

De Basic Fit vestiging in Harderwijk is begin 20geopend en is ruim. Je kunt zelfs sporttegoed-kaarten kopen bij o. Dus ik surfte naar de website van Basic fit. Ik zit erover te denken om te gaan fitnessen bij Basic-Fit.

Ik gebruik zelf sporttegoed nadat een vriendinnetje van mij het zo ideaal vind. Zo betaalde ik maar vijf euro voor een dagpas bij de Basic Fit, ideaal. Gympass heeft nog niet alle locaties van Sporttegoed overgenomen, . Basic Fit, SportCity, Optisport ) is een uniek aanbod samengestel dat . Facebook, or create an account.


Sporten bij Basic Fit voor € via Sporttegoed. Sporten zonder abonnement Geen vaste contracten Basic-Fit Sportschool .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts