woensdag 15 juni 2016

Leg press thuis

Ik zou graag thuis de legpress hebben. Maar ik zou wel die oefening of iets dat erop. Oefeningen voor benen - thuis trainenberichtenfeb 2010Leg extensionberichtenfeb 2009Meer resultaten van forum.

Kan je beter Squatten of Leg Press doen? VERBETERING: Alleen ik weet niet hoe ik mijn beenspieren moet trainen '''''aangezien''''' een toestel zoals Leg Press machine of iets dergelijks aanschaffen . De wall sit en de single leg squat kun je heel makkelijk thuis uitvoeren. Daarnaast is ook de leg press een effectieve oefening om je bovenbenen aan het werk te .

Partner Lifts- Leg press - Duration: 0:13. Toen ik net begon met trainen heb ik tijdens een beentraining bij het leg press een tussenribspiertje gescheurd. Koop of Verkoop leg press op Marktplaats.


Professionele Leg Press, Hack Squat en kuitmachine in één toestel. Thuisgebruik; Semi-professioneel; Professioneel. Fitnessapparatuur voor thuis welke apparaten heb je echt nodig en welke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts