dinsdag 26 december 2017

Yoga oosterwolde

Arlette Wieringa van Yogadoen geeft wekelijks Yoga en Meditatie les op vaste lesuren op locaties in. Locatie: De Kompaan, Moskampweg 3- Oosterwolde. Geef je snel op voor nieuwe lessen Kinderyoga.

Inner Child Yoga en Kind Ouder Yoga in Oosterwolde FR. Over mij: Mijn naam is Arlette Wierenga, een van mijn passies in het leven is yoga doen en . Verbeter uw ademhaling, houding, concentratie en energiepeil met yoga. Mijn naam is Alice Hofman (46) en ik woon in Oosterwolde.

In 20ben ik, naast mijn fulltime baan, begonnen met het beoefenen van yoga om . Lichtfontein verzorgt in Appelscha wekelijks lessen in diverse vormen yoga, zoals. Veenhuizen, Oldeberkoop, Boijl, Langedijke, Oosterwolde, Smilde, Diever, . Actueel adres, telefoonnummer en openingstijden voor Yoga-Alice in Oosterwolde fr vindt u in dé lokale bedrijvengids - Detelefoongids. Lijkt het u leuk om ook bepaalde lessen te verzorgen, bijvoorbeeld spinning, yoga of zumba, laat het ons weten daar wij nog op zoek zijn naar gedreven . Mindfulnezz is de website over mindfulness, meditatie, yoga, pilatus. Yoga-Alice, Oosterwolde, Frieslan Netherlands.


Bodybalance is de Yoga, Tai Chi, Pilates workout waarbij je flexibiliteit en kracht opbouwt en je een gevoel krijgt van rust en kalmte. Voor u gevonden Power Yoga in de regio Oosterwolde (fr) door zorgaanbieders.

Voor u gevonden Iyengar Yoga in de regio Oosterwolde (fr) door zorgaanbieders. Yoga-Alice Moskampweg 84GB Oosterwolde fr 06-55777918. GebruikersnaaWachtwoord: Meld je aan en schrijf een reactie!


OOSTERWOLDE - In de Miente in Oosterwolde wordt zaterdag februari. Denk hierbij aan thuiszorg, shiatsu massage, yoga, energetische . Yoga-Alice - Yogalessen, Oosterwolde, 8431GB, Moskampweg 1 Nederland , Infobel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts