woensdag 14 februari 2018

Achmea login

U kunt in Mijn Centraal Beheer uw persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen. Vraag gemakkelijk uw gebruikersnaam op. Daarna kunt u altijd eenvoudig inloggen en gebruik maken van deze klantomgeving.

Wanneer u inlogt op Mijn Avéro krijgt u een overzicht van uw gegevens. Ook krijgt u meer inzicht in uw zorgverbruik en eigen risico. Uw Mijn Zilveren Kruis is beveiligd met DigiD.


Gegevens zoals zorgverbruik, betalingen, eigen risico en declaraties blijven dus privé.

Mijn Zilveren Kruis is uw persoonlijke online omgeving. Mijn zaak is uw persoonlijke online omgeving voor het beheren van uw gegevens en het bekijken van uw zaak bij Stichting Achmea . Inloggen zorgverzekering via DigiD bij Avéro Achmea. DigiD is een methode om je online te kunnen identificeren.


Waar je bij het gemeentehuis of een ander . Vul je gebruikersnaam of je e-mailadres in om je wachtwoord te resetten. Als we je terugvinden in de lijst met . Achmea Vitale, Werkgever 0- 440.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts