dinsdag 20 februari 2018

Hoe oud moet je zijn voor fit for free

Hoe oud moet je zijn voor fit for free

Hoe kan het dat Fit For Free zo goedkoop is? Om deel te nemen moet je altijd reserveren en voor 17:uur zijn ingecheckt bij jouw Fit For Free club. Lees op deze pagina wat Fit For Free hanteert. Vanaf jaar mag je bij Fit for Free zelfstandig sporten en een abonnement afsluiten. Hoe kan ik de overeenkomst met Basic-Fit binnen die bedenktijd ontbinden?


Hoe oud moet je zijn voor fit for free

Hoe oud moet ik minimaal zijn om bij Basic-Fit naar binnen te mogen. Dat mag bij de meeste sportscholen pas vanaf jaar oud. Bijvoorbeeld bij Fit for Free mag je tussen de en jaar wel sporten onder.


Mocht je van plan zijn om toch al vast wat aan krachttraining te gaan doen, dan is het dus . Maar hoe duur Fit For Free daadwerkelijk is, blijkt helaas pas achteraf. Ook moet je Fit for Free-pas, welke tevens je Ledendealspas blijkt te zijn, worden . Ook bij Fit For Free ben je vanaf euro per maand welkom. Deze zijn volgens hem misleidend voor wat betreft de opzegprocedure. Bij het opzeggen moet je dan expliciet vermelden geen gebruik te willen maken van dit voordeelabonnement . Fit For Free is op internet al een hele beruchte (Google maar even)en. En wat die leuke acties zijn om de leden aan uw sportschool te binden.


Hoe oud moet je zijn voor fit for free

Nu zeg ik niet op omdat ik een griepje heb, maar ik heb kanker en moet een jaar aan het kuren. Hoe dan ook krijgen we er steeds meer zin in, mede door de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts