donderdag 9 augustus 2018

Escada absolutely me

Absolutely Me is de nieuwe glamourgeur van Escada; een verleidelijke en verfrissende geur, geïnspireerd op de sprankelende en . Chanel, Lancome, Armani en Hugo Boss. Absolutely Me van Escada is een geur voor dames.

Absolutely Me werd uitgebracht in 2010. De Parfumeur achter dit parfum is Sonia Constant. Escada Absolutely Me 75ml eau de parfum spray Absolutely Me van Escada is de opvolgster van Desire Me en Incredible Me en opent met frisse fruitakkoorden . Escada Absolutely Me ml eau de parfum voor de dames. Escada Absolutely Me is een sprankelende, verfrissend fruitige geur.


Het staat voor eenfantastische, spontane vrouw van . Escada Incredible Me Eau de Parfum is een oriëntaalse, bloemige geur voor vrouwen. De flacon geeft het logo van dit modehuis weer.

Escada Absolutely Me - ml - Eau de parfum - van Escada in de categorie Eau de parfum. De juiste prijs voor een ESCADA Absolutely Me eau de parfum vind en vergelijk je op KIESKEURIG. NL veel webshops laagste prijzen bespaard geld.


Escada Absolutely Me bestellen doet u bij Superwinkel. Escada Absolutely Me werd in 20geïntroduceerd. Absolutely Me is geclassificeerd als citrus-gourmand geur. De fles is gemaakt net als zijn voorgangers met . Buy Escada Absolutely Me Eau de Parfum - ml at Amazon UK.


Absolutely Me is de nieuwe glamourgeur van Escada; een verleidelijke en verfrissende geur, geïnspireerd op de sprankelende en spontane vrouw van vandaag . The Escada Absolutely Me for Women is the successor of the widely famous and much adored Desire Me and Incredible Me. This fragrance hit the shelves in the . Escada Desire Me is een fruitig parfum voor vrouwen en werd gelanceerd in 2009. Het parfum verleidt met een charmante samenstelling van zoete . Escada Absolutely Me edp spray ml online bestellen bij Parfum.


Alleen de originele geuren van Escada voor de beste prijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts