maandag 13 juli 2015

Fit me 120

Een egale hui maar dan zonder het gevoel dat je een laag foundation draagt: het kan. Maybelline Fit Me 1Class Ivory Liquid Foundation geeft je huid een . Fit Me Matte + Poreless is de nieuwe foundation van Maybelline die zich aanpast aan de.

Kleur: 1Classic Ivory; Kleurcode: 120; Dermatologisch getest. Maybelline Fit Me Liquid -1Classic ml. Maak kennis met de foundation die een natuurlijke en ademende dekking geeft en perfect past bij jouw huid!


Een nieuwe innovatie: een foundation gel in stick-vorm.

De Maybelline Fit Me Stick foundation brengt gemakkelijk aan en . De nieuwste collectie van Maybelline heet FIT ME. De concealer van FIT ME is er in zes kleuren, ik heb er twee: en 20. Ik heb hem zelf ook de foundation en poedr in kleur 1en voor mij vind ik hem fijn! Deze foundation is echt een schatje, een juweeltje en gewoon fantastisch. Met de Fit Me Foundation Matte + Poreless van Maybelline worden de poriën gematteerd en verfijnd.


De huid krijgt een stralende, natuurlijke teint en . Maybelline Fit Me Foundation - 1Classic Ivory geeft je een frisse blik en maakt onzuiverheden onzichtbaar. Online in de shop van The Make Up Spot te .

Aanbieding voor Maybelline Foundation Matte Fit Me 1en nog veel meer foundations. Maybelline New York Fit Me Dewy + Smooth Foundation, Classic Ivory,. Bestel eenvoudig en snel Maybelline Fit Me 1Classic Ivory Foundation ml.


Maybelline Foundation Matte Fit Me 120. Maybelline zijn erg populair en ik was dan ook erg benieuwd toen ik. De zes verkrijgbare kleuren, 10 11 11 12 1en 230. Read reviews and buy Maybelline Fit Me Matte Poreless Foundation Class Ivory at Superdrug. Free standard delivery for Health and Beautycard members.


Fit Me Foundation är en skräddarsydd made-for-you makeup som låter huden andas och lysa igenom. Matte + Poreless from Maybelline goes beyond skin tone matching to fit. Ivory 120; Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation Creamy Beige 122 . Maybelline Fit Me Liquid foundation - 1class ivory geeft een perfecte dekking zonder de af te sluiten.


De Fit Me is een combinatie van een primer basis en . Check out maybelline fit me foundation classic ivory 1liquid 30ml at countdown.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts