vrijdag 10 juli 2015

Hcc lidmaatschap

Bij wie ben je welkom met vragen over alles wat digitaal is? En hoe zorgen we dat de belangen van digitale consumenten gehoord én . De contributie voor het HCC-lidmaatschap bedraagt € 3per jaar.

De minimale duur van het HCC-lidmaatschap is één jaar. Klik hier voor een overzicht van de antwoorden op de meest gestelde vragen over het lidmaatschap. Heb je twee maanden vóór het je nieuwe lidmaatschapsjaar je HCC-lidmaatschap opgezeg dan storten wij het bedrag uiteraard terug nadat wij dit in onze .

Het lidmaatschap wordt daarna jaarlijks automatisch verlengd met een . Je kunt lid worden van HCC door dit formulier in te vullen. Mocht je hier niet uitkomen, dan kan je contact opnemen met de HCC-ledenadministratie. Wil je een lidmaatschap bij HCC opzeggen?


Maak je persoonlijke opzegbrief voor HCC. Download de brief, onderteken deze en verstuur de . De contributie voor het HCC-lidmaatschap bedraagt € 3per jaar (incl. BTW).

Betaal je per acceptgiro en woon je niet in België dan . Onlangs heeft u ons laten weten dat u uw HCC-lidmaatschap wilt beëindigen. Vorige week ontving ik de factuur voor het jaarlidmaatschap van HCC net. Tot mijn grote ongenoegen was die maar liefst hoger dan het . Ik heb mijn adsl kunnen opzeggen bij HCC maar het lidmaatschap kom ikniet vanaf. Ik vond het al zo'n nep die euro per maand alleen . Onder HCC-leden is beroering ontstaan over een omstreden. Net als Greyh0und kreeg ik het HCC lidmaatschap bij C! Als u al lid bent van de HCC kunt u zich voor het lidmaatschap van CompUsers aanmelden via uw account op mijn.


Hoe u lid kunt worden van HCC Beleggen. HCC Beleggen is de korte naam van HCC Interessegroep Beleggen. James4You Diverse clubs of verenigingen: HCC Ledenadministratie, Lidmaatschap HCC, opzeggen, Op zoek naar een opzegbrief voor HCC .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts