woensdag 4 december 2019

Yoga appelscha

Lichtfontein verzorgt in Appelscha wekelijks lessen in diverse vormen yoga, zoals chakra yoga en meditatieve yoga. Daarnaast zijn er vele andere cursussen, . De wekelijkse lessen vinden plaats in- of dichtbij mijn woonplaats Appelscha.

Yoga, meditatie, de natuur, SoulCollage en de Passietest, kunnen jou hierbij . Vind telefoonnummers, adressen, websites, e-mail, openingstijden en meer in De Telefoongids Gouden . Actueel adres, telefoonnummer en openingstijden voor Arlette Wierenga Yoga en Meditatie Docente in Appelscha vindt u in dé lokale bedrijvengids . Het programma bestaat uit dagelijkse Vinyasa Yoga lessen, meditatie, diverse workshops met onderwerpen als de Yoga filosofie, gezonde voeding, vitaliteit, .

Yoga in Appelscha - Balance in Motion - yoga op Yogascholen. Mijn naam is Arlette Wierenga, een van mijn passies in het leven is yoga doen en ervaren. Sinds 20ben ik dru yogadocente en geef ik les in Appelscha en . Arlette Wierenga – van den Broek (Appelscha).


Yoga en meditatie zijn voor mij een dagelijkse inspiratie en een levenswijze geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts