donderdag 12 februari 2015

Basic fit eerste keer

Hoe kan ik de overeenkomst met Basic-Fit binnen die bedenktijd ontbinden? Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Wil je Basic-Fit eens proberen of gewoon een keer komen sporten zonder verdere verplichtingen?

Koop dan een dagpas in de kiosk op de club voor € 99. Hey, Vandaag ging ik voor het eerst naar fitness bij Basic Fit en ik vroeg aan de balie om een trainingsschema en ze hadden alleen schema's . Vaak krijg je in een sportschool de eerste keer begeleiding mee, maar bij snelgroeiende ketens als Basic Fit en Fit For Free gaat dat niet . Ik wil graag een keer sporten bij basic fit maar ik heb geen abbenoment.

Basic-Fit Purmerend is een voorbeeld van een prachtig commercieel. De eerste keer dat ik kwam na mijn blessure van een half jaar schrok ik . Ik zit nogal in dubio over een mogelijk abonnement bij Basic-Fit. Lijf Lijndec 2016Vast aan BasicFit? Overigmei 2016Ervaringen basic fit fit for free etc.


Lijf Lijnnov 2012Meer resultaten van forum. De medewerkers van basic fit zijn over het algemeen erg vriendelijk en. Nu zie ik steeds de reclames van Basic fit en dat lijkt me wel wat.


Daarom ging ik naar de Basic-Fit in Amsterdam-Noord – die. Het is de eerste keer dat ik iemand anders het apparaat zie gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts