donderdag 12 februari 2015

Elke dag yoga

Begin goed met een basiscursus yoga in hartje Alphen! Castellumstraat 3 24CB Alphen aan den Rijn. De iyengar yoga, hatha en restorative yoga lessen vind je hier samen met de meditatie en kirtan avonden.

Misschien klinkt het voor sommige mensen wat overweldigen maar Yoga kan je elke dag veel moois . Wil je van verandering een gewoonte maken? Probeer iets dagen lang, bijvoorbeeld een maand lang elke dag yoga. Daarom daagt ze zichzelf deze week uit om elke dag yoga te doen.

Ik heb het me al zo vaak voorgenomen maar het komt er . Sinds een paar maanden ben ik veel frequenter yoga gaan doen en sinds een maand doe ik het zelfs elke dag. Foto van Elke dag yoga, Alphen aan den Rijn: Iyengar yogastudio Elke dag yoga in Alphen aan den Rijn - bekijk 1. Ik moet bekennen dat Elke Dag Yoga voor mij de eerste yoga klas is waar ik aan deelneem en ik dus geen vergelijkingsmateriaal heb, maar ik kan wel zeggen . Mindfulness en yoga moet je toch echt regelmatig oefenen. Totdat je het jezelf dusdanig hebt eigengemaakt dat . Iedere dag yoga Als yoga een soort “way of life” is of moet worden, dan werkt het optimaal als je volledig inpast in je leven en niet slecht tussen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts