vrijdag 20 maart 2015

Basic fit slotje

Voor de lockers hebben de leden een eigen hangslot nodig. Deze zijn niet te verkrijgen bij Basic Fit. Update: Basicfit verkoopt nu ook hangsloten op de.

Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : Basic Fit maakt heel mooi. Maar iig hebben ze kluisjes die je met een code op slot kunt doen. Hoe kan ik de overeenkomst met Basic-Fit binnen die bedenktijd ontbinden?


Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven?

Iedereen kent wel de Basic Fit: de spotgoedkope fitnessketen zit ondertussen al in het hele land. Je hebt er al eens zonder slotje gestaan . Vriendin van mij sport bij Basic Fit! Moet je zelf een slotje meenemen of zijn het kluisjes met een code? Dat moet wel zo: ze bestiert deze vestiging van sportschool Basic-Fit in haar eentje.


Ze is vandaag manager, schoonmaker en receptionist . JE EIGEN SLOT MEENEMEN Daar waar ik sport, kon je lockers afsluiten (en openen) met een magneetstrip op je pas. Op televisie komt een reclame voorbij voor Basic-Fit met Tatjana. Eerst kijk ik nog verbaasd op als ik merk dat er geen slotjes in de kluisjes .

Zijn er mensen met goede of slechte ervaringen met Basic Fit? Anoli Wel raar dat je zelf een slot mee moet nemen, hoe kom je aan zo'n .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts