maandag 9 maart 2015

Meditatieteksten

Hieronder zul je een aantal van mijn geschreven meditaties aantreffen. Enkele meditaties uit dit lijstje zul je ook aantreffen bij de gesproken meditaties. Bij de mindfulness oefeningen in de sangha worden verschillende teksten gebruikt: beschrijvingen van .

This site is designed for a moment of inspiration on the always busy WWW and for the exchange . Ik wil je graag mee nemen naar een tijd en plaats hier heel ver vandaan. Waar we gewoon ons zelf mogen zijn zo als het in de ziel is vast gelegd. Hoe verloopt het schrijven van mijn meditatie teksten.

Schrijven is voor mij helemaal niet moeilijk. Ik ben iemand met heel veel fantasie en inbeeldingsvermogen . Teksten, gebeden en gedichten bij afscheid en rouw. Wie van nabij een overlijden meemaakt, wie een dienst of uitvaart voorbereidt, heeft graag . Hieronder tref je een aantal oefeningen aan voor.


Deze oefeningen dragen tegelijkertijd onze filosofie en . Hier vind je enkele teksten ter inspiratie en ondersteuning : meditatieteksten,. Meditatieteksten van Harm Wagenmakers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts