maandag 18 januari 2016

Ondiep bureau

Recht, wit design bureau 'SIROKO' in Scandinavische stijl - 120xcm. Recht design bureau POLAR in wit geverfd hout - 150xcm. Bureau met zilverkleurige handgrepen.

Door de dikke bovenplaat en compacte vorm is dit bureau ook ideaal voor in de huiskamer,. Bij ons vind je het perfecte bureau of werktafel die past bij jouw stijl en ruimte. Kom langs in ons woonwarenhuis of bestel je bureau in de webwinkel.


Een bureau op door midden gezaagde schragen.

Of liever gezegd schraag, want aan één schraag heb je al genoeg om dit ondiepe bureau te laten staan. Houten bureau Monaco in eiken kleur 1cm breed met lades! Bureau monaco is een ruim, houten bureau voor in de woonkamer, de slaapkamer of het . We go way back met deze retro candy stijl! Duverger Home heeft verscheidene items die door de combinatie van wit, anijs groen en zalm roze zorgen voor de . Alleen nu weet ik niet hoe ik het best mijn bureau kan maken met welke.


Ik heb mijn bureau gemaakt van 25mm MDF. Het is ook goed om te kijken naar de diepte van een bureau. Een ondiep bureau werkt namelijk niet prettig, omdat je dan bijvoorbeeld niet .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts