woensdag 6 januari 2016

Bedrijfsfitness opzeggen

Hieronder vindt u de formulieren voor het opzeggen, het opschorten of het wijzigen van uw bedrijfsfitnessabonnement. Het opzeggen van uw abonnement doet u bij Bedrijfsfitness Nederland (niet bij het fitnesscentrum!). Hieronder ziet u alle veelgestelde vragen voor Werknemers.

Dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Hoe gaat de opzegging van een abonnement in zijn werk? Mag een deelnemer bij mij aan de balie opzeggen?


Nee, opzeggen kan alleen middels een opzeggingsformulier van Bedrijfsfitness Nederland.

De werknemer dient het formulier ondertekend op te sturen naar de . Ik wil mijn huidige bedrijfsfitnessabonnement opzeggen. Ik kruis hieronder de reden van mijn opzegging aan. Via het Nationaal Bedrijfsfitness Plan kunt u met gemiddeld belasting-voordeel fitnessen bij een fitnesscentrum naar keuze!


Wie kan er mij meer vertellen over het opzeggen van bedrijfsfitness? Zit hier ook zoals de wet zegt één maand opzeggen of kan het fitness zich .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts