vrijdag 22 januari 2016

Basic fit pas regels

Basic-Fit pas: toegangspas voor een Basic-Fit vestiging. Basic-Fit vestiging: de fysieke locatie waar Basic-Fit wordt aangeboden, inclusief de Thuisvestiging. Hoe krijg ik mijn lidmaatschapspas als ik online lid ben geworden?

Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Met flexibele lidmaatschappen, een deelbare pas voor jou en je familie, de laagste prijzen en ruime openingstijden, vind je waarschijnlijk geen club waar je . Dat hoeft ook niet meer: bij Basic-Fit kun je met pas sporten met het hele gezin”. Bij deze wil ik mijn beklag doen over Basic Fit.

Achteraf hebben we ook het pasje voor oktober ingeleverd aan de balie en dus ook geen gebruik. Bob Schurkjens schreef: Dit zijn echter de regels vanaf december 2011. Stopzetten lidmaatschap Basic-Fitberichtenokt 2009Meer resultaten van radar. Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : Let op als je kind jonger is als jaar mag hij zij niet sporten op de gezinspas. De afgelopen maanden beoordeelde(n) consument(en) de klachtenafhandeling van Basic-Fit gemiddeld met een 1 . Dit bedrijf gaat tegen alle regels in.


Stond ook dat een abonnement pas actief wordt op het moment dat ik een. Wel is jouw Basic-Fit sportpas overdraagbaar aan bijvoorbeeld je .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts