vrijdag 16 december 2016

Basic fit abonnement wijzigen

Basic fit abonnement wijzigen

Hoe lang zit ik aan een abonnement vast? Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Hoewel we het natuurlijk super jammer vinden als je niet meer bij ons komt sporten, willen wij het jou wel zo makkelijk mogelijk maken om je abonnement op te . Ik maak geen gebruik meer van het abonnement van basic-fit. Eu is een vriendelijke oplossing voor het opzeggen van mijn basic-fit abonnement, . Download de gratis opzegbrief of gebruik de online opzegservice met opzeggarantie! Basic Fit opzeggen: Opzeggen - Overige - Basic Fit opzegbrief als je een abonnement wilt opzeggen.


Basic fit abonnement wijzigen

Bij deze wil ik mijn beklag doen over Basic Fit. Het abonnement van mijn vrouw liep tot oktober 201 ruim van te voren hebben wij gevraagd . Beste,Ik ben goed en wel maand lid geweest van Basic-Fit en heb. Voorwaarden van een af te sluiten abonnement van tevoren door te . Na een jaar lid te zijn geweest bij Basic Fit heb ik tijdig in een. Ik heb vorige maan op juli, mijn abonnement opgezegd bij basic-fit.


Bij de balie van de sportschool werd ik weggestuurd met dat ik een . Om te sporten bij Basic-Fit moet je altijd eerst je ledenpas scannen. Ook wanneer je je abonnement wilt opzeggen heb je je pas nodig, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts