vrijdag 23 december 2016

Basic fit proberen

Wil je Basic-Fit eens proberen of gewoon een keer komen sporten zonder verdere verplichtingen? Koop dan een dagpas in de kiosk op de club voor € 99. Hoe kan ik de overeenkomst met Basic-Fit binnen die bedenktijd ontbinden?

Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Bij Basic-Fit kun je nu zélf bepalen hoe jij je abonnement wilt hebben. Betaal je graag in keer voor het hele jaar, of doe je dat liever maandelijks?


Ik wil graag een keer sporten bij basic fit maar ik heb geen abbenoment.

Schrijf je nu zonder enige voorwaarden in bij Basic Fit om weken gratis te mogen komen sporten. Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : Zelf ben ik al jaren lid van de Basic fit te Leeuwarden. Enige tijd geleden vroeg ik aan een . Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : Basic Fit zegt mooie dingen maar het is allemaal futloos en niet waar.


De negatieve artikelen over het sporten bij Basic Fit die we op internet. Maar de beste graadmeter is natuurlijk om het zelf te proberen! Vrienden proberen me al lange tijd over te halen om me een duur.


Daarom ging ik naar de Basic-Fit in Amsterdam-Noord – die doordeweeks . Basic-Fit Purmerend is een voorbeeld van een prachtig commercieel.

Basic Fit ontving vorig jaar de meeste klachten bij Klacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts