woensdag 15 maart 2017

Halve maantjes trap leggen

Hoe plaats ik trapmatten op mijn trap? Lees onze trapbekleding tips en ontdek hoe eenvoudig het is! Duidelijke uitleg in simpele stappen.

De handleiding geeft de werkvolgorde om Micostep Trapmatten als trapbekleding op een veilige en slimme manier op uw trap te plaatsen. Ik heb onze beide trappen compleet overgeschilderd en daar willen we nu van die halve maantjes op plakken. Door ze los neer te leggen kun je het resultaat gemakkelijk optisch beoordelen en schuiven indien nodig.


In dit filmpje laten wij u zien hoe eenvoudig het is om de kunststof halve trap maantjes op uw.

Het bevestigen van trapmatten op een trap met een bochtOp deze pagina leggen wij u uit hoe u het beste de trapmatten kunt bevestigen op een trap met een . We hebben de trap geverfd en nu komen er halve maantjes op. Maar nu ik ze erop leg, vraag ik me af of er ook een bepaalde manier is om ze . Legt u ondertapijt, tel er dan per traptrede cm tapijt bij op. Tel bij het totaal tenslotte nog eens minimaal een halve meter op, voor alle zekerheid.


Uw trap renoveren of vernieuwen, wij bekleden uw trap met tapijt of vloerbedekking of bestel online uw trapmatten of halve trapmaan, Bekleden € 1800 . Trapmatten (halve maantjes) zijn een ideale trapbekleding. Ze beschermen je trap, voorkomen uitglijden, zijn makkelijk aan te brengen een geven je trap. De meeste mensen zijn zelf niet in staat om tapijt op een trap te leggen, waardoor het .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts