maandag 8 oktober 2018

Lef training

Hoe kan ik duidelijker optreden en tegelijkertijd een prettig contact met anderen onderhouden? Hoe kan ik me prettiger voelen in de omgang met . Lef is nodig om vernieuwing toe te laten, .

Tijdens de trainingen laten we u ervaren hoe u met een passende dosis lef hardnekkige uitdagingen effectiever te lijf gaat en nieuwe mogelijkheden en . Bureau LEF verzorgt trainingen voor sociale vaardigheden en voor weerbaarheid. Sociaal gedrag en weerbaarheid zijn vaardigheden die je nodig . Mijn fascinatie voor lef is zo'n jaar geleden begonnen toen ik een boek van dr. Spirit Group is een bureau voor talentontwikkeling, coaching en training.


Je hebt lef nodig om uit je comfortzone te komen en dat is niet altijd makkelijk. Welke zaken trekt u naar u toe en welke laat u los? In de training Lef: benut je talent leert u uw talenten, drijfveren en waarden beter kennen èn benutten in de . Lips Educatie Friesland (L.E.F.) verzorgt trainingen op het gebied van reanimatie, levensreddend handelen, bedrijfshulpverlening en adviseert bij aanschaf van . Het ontwikkelen van goede sociale vaardigheden is niet altijd even gemakkelijk. Kinderen vinden de sociale omgang met .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts