vrijdag 22 mei 2015

Basic fit iemand meenemen

Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Kan ik mijn kinderen of andere niet-leden meenemen naar Basic-Fit? Wil je Basic-Fit eens proberen of gewoon een keer komen sporten zonder verdere verplichtingen?


Koop dan een dagpas in de kiosk op de club voor € 99. Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : Ik wou laatst gaan sporten bij basic fit en wou graag iemand meenemen. Enige tijd geleden vroeg ik aan een medewerker van Basic-fit te Leeuwarden of het mogelijk was om iemand mee te nemen, die eventueel lid . Hoi, Ik wil graag iemand meenemen kan dat?

To see more from Basic-Fit Nederland on Facebook, or create an account. Nee, Basic fit werkt met abonnementen en kennen geen proef uurtje. We kan je een keer meegaan met iemand die al wel een abonnement heeft.


Wil je een keer proeftrainen bij Fit For Free? Probeer alle fitness faciliteiten één dag gratis uit. Vraag snel en vrijblijvend online de gratis dagpas aan! Nu het probleeik was met mijn vriend mee geweest naar basic fit, hij zij dat ik het. Heeft iemand misschien tips qua sportscholen of hoe ik die gozers van me af hou?


Mpspeler meenemen en lekker muziek luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts