woensdag 9 september 2015

Basic fit betalen

Spring naar Lid worden en betalen (25) - Lid worden en betalen. Hoe kan het dat Basic-Fit zo goedkoop is? Het niet voldoen aan enige betalingsverplichting door een Lid kan er enkel toe leiden dat de Overeenkomst eindigt indien deze wordt ontbonden door Basic-Fit.

Kies uit Basic-Fit Easy, Smart of Flex. Bij Basic-Fit kun je nu zélf bepalen hoe jij jouw abonnement wilt hebben. Na een jaar lid te zijn geweest bij Basic Fit heb ik tijdig in een.


Ik heb meneer duidelijk gemaakt dat ik niet ga betalen. Als ik betaal geef ik Basic-Fit gelijk en zo komt er nooit verandering in hun beleid. Basic Fit Opzeggen - Zeg je lidmaatschap online op - Sepastop. Stel je Basic Fit opzegbrief meteen gratis op. Klik hier om Basic Fit online op te zeggen.


Uw Basic-Fit pasnummer vindt u terug op uw lidkaart. Bij Basic Fit is het betalen via acceptgiro niet mogelijk. Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : In 20lid geworden van Basic Fit voor jaar. Na jaar ben ik gestopt met sporten bij Basic Fit . PayPal en ik ter plaatse met dat mijn betaling niet gelukt was .

Zelf maak ik gebruik van het middelste abonnement, Basic-Fit Smart, waarbij je per maand kunt betalen. Het flex-abonnement van Basic Fit kost inclusief groepslessen per. De opzegtermijn is vier weken en je betaalt € 2registratiekosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts