maandag 14 november 2016

Basic fit klachten

Basic Fit is een sportschool die door heel Nederland vestigingen heeft en bekend staat om haar goedkope tarieven. Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Kan ik een proefles doen voordat ik mij inschrijf bij Basic-Fit?

De afgelopen maanden beoordeelde(n) consument(en) de klachtenafhandeling van Basic-Fit gemiddeld met een 1 . Dit geldt overigens vaak voor sportschool ketens in het algemeen. Basic Fit ontving vorig jaar de meeste klachten bij Klacht. Bij deze wil ik mijn beklag doen over Basic Fit.

Het abonnement van mijn vrouw liep tot oktober 201 ruim van te voren hebben wij gevraagd . Al snel werd duidelijk dat Basic Fit onbereikbaar is. Er zijn talloze klachten over het bedrijf op even zoveel fora en ze verschuilen zich achter . Het regent klachten over goedkope sportschoolketens. Vooral klanten van prijsvechters Basic Fit en Fit For Free klagen steen en been.


Het kan aan de tijd van het jaar liggen, maar de laatste weken is het hommeles bij Basic-Fit. Wij ontvangen erg veel klachten van opzeggers . Ik en mijn moeder had een lidmaatschap bij Fitnisscentrum Basic-Fit. Op de verschillende consumentensites zijn veel klachten over dit bedrijf .

De negatieve artikelen over het sporten bij Basic Fit die we op internet. De Basic Fit vestiging in Harderwijk is begin 20geopend en is ruim opgezet. Je hoort inderdaad vaker klachten voorbij komen over de service .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts