maandag 28 december 2015

Fitbit flex armband

Ik weet dit dankzij de Fitbit Flex, het kleine siliconen armbandje om mijn pols. De gadget bestaat al een tijdje, maar is pas sinds kort in . Heb je behoefte om regelmatig te wisselen van kleur armband?

Er zijn namelijk losse armbanden in andere kleuren verkrijgbaar. Doordat het alles registreert kun jij precies je prestaties terugzien op . De Fitbit Flex is een slanke, stijlvolle activity tracker die gedurende de dag jouw. Synchroniseer via Bluetooth jouw Fitbit Flex met je smartphone om zo nog meer.

Draagt als een armban combineert met andere sieraden en is niet meteen . Make fitness a lifestyle with Flex—a wristband that tracks steps, distance, calories burne active minutes and sleep, and lights up to show your goal progress. Find your fit with Fitbit's family of fitness products that help you stay motivated and improve your health by tracking your activity, exercise, foo weight and. The world's slimmest wristband with continuous heart rate. TPU Fitbit Flex armband - Maat S (stippen).


Wil je de Flex met de computer synchroniseren, dan haal je eerst de sensor uit de armband en plaats je deze in een kabel met een USB-poort . Na erg lang getwijfeld te hebben, heb ik nu eindelijk de Fitbit Flex aangeschaft en ik heb er geen spijt van. Ik heb een aantal andere sportarmbanden .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts