maandag 30 oktober 2017

Affirmaties

Zou jij ook graag iedere maand een prachtige affirmatie ontvangen om mee te werken – helemaal toegespitst op de energie van die maand? In de jaren negentig leerde ik voor het eerst het fenomeen affirmaties kennen. Affirmaties zijn positieve boodschappen die je tot (nieuwe) .

Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan want dit krijg ik heel vaak te 'horen'. Maar door positieve affirmaties kan je je geest weer even op het recht pad . Affirmaties zijn een manier om je gedachten, je zelfbeel gezondheid en je zelfvertrouwen te beïnvloeden. Kies een affirmatie zeg ze een maand lang elke dag, liefst terwijl je in de spiegel kijkt.

De kracht van affirmaties - wie wil je zijn en wat je bereiken? Affirmaties bevestigen wie je wilt zijn. De kracht van herhaling zorgt ervoor dat die wens werkelijkheid wordt. Wat je tegen jezelf zegt, bepaalt hoe je je voelt.


Deze affirmaties voorbeelden geven je meer zelfvertrouwen, moed en kracht. Ik werk zelf al meer dan jaar met affirmaties, maar ik moet toegeven dat zelfs ik niet al die jaar iedere dag met affirmaties gewerkt heb. Een affirmatie is volgens helderziende paragnosten positieve zelfsuggestie, affirmaties zijn positieve teksten die je in gedachten of hardop tegen jezelf kan . Hier vind je een aantal affirmaties over diverse onderwerpen en situaties die je vrij kunt gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts