maandag 16 oktober 2017

Basic fit 15 jaar

Wordt een lidmaatschap met een jaar verlengd? Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Basic-Fit pas: toegangspas voor een Basic-Fit vestiging.

Jeugdlid: een natuurlijk persoon tussen de en jaar die op eigen naam Lid is. Bij Basic-Fit worden dus geen kinderen (of andere 'meekomers') toegelaten. Stel je Basic Fit opzegbrief meteen gratis op.


Klik hier om Basic Fit online op te zeggen.

Standaard heeft een Basic Fit contract (EASY of SMART lidmaatschap) een duurtijd van jaar. Uw Basic-Fit pasnummer vindt u terug op uw lidkaart. Is hier iemand die naar de Basic-Fit gaat? Denk je dat ik daar als jarige toegelaten wordt? De negatieve artikelen over het sporten bij Basic Fit die we op internet.


Ze hebben verschillende abonnementsvormen waarbij de goedkoopste €1per. Ik sport nu bijna jaar bij de Basic Fit vestiging in Harderwijk. Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : Ik wou laatst gaan sporten bij basic fit en wou graag iemand meenemen.


Koers aandeel Basic-Fit - Volg hier de actuele koers Basic-Fit en de ontwikkeling van de koersen.

Open, 120 Laagste jaarkoers (delayed), 1(23-01). Beste,Ik ben goed en wel maand lid geweest van Basic-Fit en heb. U heeft getekend voor een jaarcontract, vrees ik?


De goedkope sportschool Basic-Fit is gevestigd door het hele land. Easy: €1per maan jaarlijkse betaling, na het eerste jaar .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts