vrijdag 6 oktober 2017

Nieuw pasje basic fit

Hoe krijg ik mijn lidmaatschapspas als ik online lid ben geworden? Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Basic-Fit pas: toegangspas voor een Basic-Fit vestiging.

Indien er geen Basic-Fit vestiging is in een straal van km van het nieuwe woonadres wordt de . Ik ben mijn basicfit pasje kwijtgeraakt. Je kunt op de vestiging een nieuw pasje kopen. Mijn Klacht: Mijn lidmaatschap pasje ben ik verloren.

Dit is gebeurd omdat er een gat in mij broekzak zat. In het geval van een verloren pas moet je je melden bij de balie van een Basic-Fit vestiging. Daar kan een medewerker je een nieuwe pas . Dien hier je klacht in en klachtenkompas vraagt om antwoord bij Basic-Fit. Beëindiging abonnement Basic-fit onduidelijke nota, klantenservice bied geen . Nou ik heb dus een beetje een probleem; Ik sport bij Basic Fit, daar heb ik dus ook een pasje van.


Ik sport bij de locatie waar ik studeer en dus . Na een jaar lid te zijn geweest bij Basic Fit heb ik tijdig in een. Indien het Lid besluit de Basic-Fit Voordeelpas te behouden en niet terug te sturen, zal vanaf één maand na beëindiging van.

Als je je pas kwijt raakt moet je €betalen voor een nieuwe. Ik quoteer: Na verlies of diefstal kan een Basic-Fit pas op verzoek vervangen worden. Ook ik heb problemen met Basic-Fit, naar mijn mening zijn ze zeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts