dinsdag 25 september 2018

Basic fit extra pas

Basic fit extra pas

Hoe krijg ik mijn lidmaatschapspas als ik online lid ben geworden? Ik wil graag een Extra toevoegen aan mijn abonnement. Basic-Fit pas: toegangspas voor een Basic-Fit vestiging. Extra: een dienst of faciliteit die tegen vergoeding van Basic-Fit kan worden afgenomen in aanvulling . Met flexibele lidmaatschappen, een deelbare pas voor jou en je familie,. Vergelijk zelf waarom Basic-Fit de beste keuze is:.


Basic fit extra pas

Alle abonnementen bij Basic-Fit zijn overdraagbaar. Dit houdt in dat een heel gezin kan sporten met slechts één pas. Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : Let op als je kind jonger is als jaar mag hij zij niet sporten op de gezinspas.


Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : Ik ben mijn basicfit pasje kwijtgeraakt. Uw Basic-Fit pasnummer vindt u terug op uw lidkaart. Optioneel veld - wilt u iets extra meedelen, vul dit dan hier in. De afgelopen maanden beoordeelde(n) consument(en) de klachtenafhandeling van Basic-Fit gemiddeld met een 1 . Pasnummer: Pasnummer Basic-Fit vestiging: Basic-fit-vestiging NaaNaam Adres: Adres Postcode + plaats: Postcode Woonplaats Geboortedatum: . Bij deze wil ik mijn beklag doen over Basic Fit.


Nu heb ik alleen ineens heel veel huisgenoten want huisgenoten mogen op dezelfde pas :evil:. Betaal het incassobureau niet, als zij extra kosten in rekening brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts