woensdag 12 september 2018

Sport gelletjes

Naast sportdrankjes zie je hardlopers vaak een gel innemen tijdens wedstrijden. En zo ja, welke gel gebruik je en wanneer? De Fruit en sport gelletjes vind ik persoonlijk het beste want ze helpen me bij het sporten en ze zijn lekker en makkelijk te slurpen.

Met sportgel kun je het sporten langer volhouden. Ik viel soms een beetje stil bij het hardlopen zonder sportgel en nu ik energiegel gebruik merk ik dat . Om een keuze te maken tussen alle merken en varianten: Een overzicht van de meest gangbare gelletjes en sportdranken die verkrijgbaar zijn . Alles wat je moet weten over een energiegel.

Wat is een energiegel, hoe werkt het en welke energiegel kun je het beste kiezen. Energy gels zijn wellicht de meest gebruikte sportvoedingsproducten voor . Dit product is uitermate geschikt om te gebruiken tijdens (duur)sporten zoals hardlopen, obstacleruns en wielrennen. Gemakkelijk en snel de beste sportgels voor jou als sportfanaat in huis.


Voor 23:uur bestel morgen in huis. Tips en advies over goede sportvoeding voor hardlopers en een overzicht van de verschillende soorten voeding op de markt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts