dinsdag 4 september 2018

Spiritueel schilderen

Intuïtief schilderen is een innerlijke reis, een ontdekkingsreis naar datgene wat in je leeft. Het bestaat uit luisteren, voelen en volgen. Intuïtief schilderen helpt om jezelf beter te leren kennen.

Een intuïtief schilderij geeft namelijk jouw innerlijke beleving weer, waardoor het leven meer. Jacinta Kogelman, Studio Zafaran, schilderen vanuit de kleur en met een thema. De workshop Intuitief Schilderen en Mediatief Tekenen biedt mogelijkheden op een andere manier te leren kijken naar jezelf en tegelijk vrijblijvend kennis te . Bij intuïtief schilderen gaat het om het proces van los komen van het denken en rust vinden in je hoofd.

Daardoor kom je dichter bij jezelf en kun je zonder na te . Dat is schilderen vanuit je intuïtie, je gevoel, je innerlijke weten. In wezen maak je contact met je ziel, met je bron. Soms lijkt het wel of je informatie binnen krijgt . Voor mij is schilderen een manier om me te uiten en dichter bij mezelf en de ander te komen, om contact te maken met mijn . Het doel van de kunst is niet om het uiterlijk van de dingen weer te geven, maar het innerlijk.

Laat je onbewuste spreken en je zult versteld staan! Of je nu creatief bent of niet, bij intuïtief schilderen ontstaan de mooiste creaties van jezelf. Het maakt je vrij, geeft creatieve levensruimte en -expressie.


Een mentaal verwenpakketje van mediteren, schilderen en ontspannen, waarbij je leert je emoties vorm te geven. LOS GAAN MET VERF Je hoeft niet eens te kunnen schilderen voor deze workshop. Doel: Inzicht krijgen wat je intuïtie je te . Intuïtief KRACHT Schilderij in opdracht.


Door Leonie Zieverink Ik schilder op mijn gevoel en stem me af op de energie van de ruimte of van de persoon voor wie . Om de ervaringen en liefde voor mijn vak uit te dragen, bied ik schildercursus aan voor kleine groepjes in mijn atelier. Ieder mens heeft intuïtie en is creatief. Tijdens deze workshop Intuïtief Schilderen leer je jezelf te uiten en verder te ontwikkelen. Workshop - Cursus Intuitief Schilderen Diepenheim.


Volg de workshop - cursus Intuitief Schilderen van Maaike Buiter in. Opbouw intuïtief schilderij, door Leonie Zieverink. Intuitief schilderen: process painting.


Deze workshop is geïnspireerd op 'The painting Experience', zoals je in dit filmpje (klik) kunt zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts