maandag 12 november 2018

Bijbaan sportschool

Voor een sportschool in de omgeving van Zwolle zoeken wij een allround medewerker. Ben jij op zoek naar een vaste bijbaan die ideaal te combineren is met . De snelle, eenvoudige manier om een nieuwe job te vinden binnen 246.

Onze opdrachtgever is een nieuwe sportschool in Amsterdam Zuid. Part-time receptioniste gezocht bij net geopende sportschool in Amsterdam Zuid. Uitgaan, je kamer, de sportschool, telefoonabonnement, boodschappen. Veel studenten gaan tijdens hun studietijd regelmatig naar de sportschool.


Niet alleen kun je hier frustraties van slechte cijfers of lastige . Bekijk hier ons Sportschool overzicht van 1beschikbare Sportschool vacatures en solliciteer direct online! Bekijk online de bijbaan vacatures als Sport en Bewegen op de grootste vacaturebank van Nederland. Wie is er hier allemaal Student en heeft een bijbaantje En BB ook nog eens minimaal 5x in de week?


Vacatures Zwolle - Baliemedewerkster Sportschool, Vacatures bij Vital Palace, Vacatures voor een administratief, bijbaan part time job. Vacature voor een Stage: (Bijbaan) Gezellige sportschool is op zoek naar enthousiaste receptiemedewerker(s) bij Fit Inn Vught, gevestigd in . Voor dat bedrag opent en sluit de 21-jarige de sportschool, regelt hij de administratie en poetst hij aan het eind van de dag het zweet van de .

Deze functie omvat balie en receptie werkzaamheden op een sportschool. Eventueel uit te breiden met fitness begeleiding. Bij Fit For Free hebben we leuke en uitdagende vacatures openstaan voor in één van onze sportscholen of voor op ons hoofdkantoor.


Ben jij op zoek naar een fysieke bijbaan? Verruil jij de sportschool liever voor sporten in de buitenlucht? De jongeren die als bijbaan in de sportschool werken zijn over het algemeen vooral heel druk met elkaar. Werken bij één van de Fitland locaties van Fitland Groep staat voor afwisseling, uitdaging en plezier binnen een professioneel en vooruitstrevend bedrijf. We woonden in Veldhoven en mijn bijbaantje op Schiphol verruilde ik voor een bijbaantje op een sportschool die daar net was geopend en waar ik mijn training . Daarom koos ze ook voor een MBO Sport Bewegen, en had ze daarnaast een bijbaan bij sportschool Sports Planet.


Voor onze opdrachtgever, een sportschool, in de regio Groningen zijn wij op zoek naar een pro-actieve sportinstructeur voor de groepslessen; aerobics, steps, . Een leuke locatie, goed apparatuur en veel gezellige mensen zegt Kevin, die al tijdens zijn studie vier jaar een bijbaan had in een sportschool . Haar freelance bijbaan is goed te combineren met de tweejarige master International. Bewegen hoeft niet per se binnen de muren van de sportschool, je kan . Je kent het wel: je hebt een abonnement op de sportschool, maar. De gedachte erachter is simpel: je hebt een goed betaalde bijbaan, . Ik twijfel of ik naar de sportschool moet gaan, omdat ik dit zelf zou. Nijmegen fitness met een overzicht van sportscholen en fitnessclubs met activiteiten als cardio, spinning en zumba. Op mijn 17e (2004) ben ik met een bijbaan begonnen als sportinstructeur in een sportschool.


Hier gaf ik persoonlijke begeleiding en groepslessen. Jongeren mogen naast hun school een bijbaan of een vakantiebaan hebben. Hierbij gelden regels zodat jongeren voldoende rust . Dus na het eten naar de sportschool om mezelf lekker uit te leven (tot keer per week).


Ik heb mijn bijbaan opgezegd naast mijn stage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts