maandag 11 maart 2019

Bezinningsreis

Ga dan met ons mee met een van onze bezinningsreizen voor een week verwondering, rust, bezieling en plezier. Om van daaruit helderder en rijker verder te . Ben je op zoek naar een bezinningsreis?

Een combinatie van een pas op de plaats maken, tot rust komen, jezelf ontwikkelen maar ook volop genieten? Bezinningsreis (VOL!) apr - mei 20Tijdens deze bezinningsreis volgen we eeuwenoude sporen in de natuur en in de Oude Stad. Hoe vaak nemen we echt de tijd om te voelen wat er werkelijk in ons leeft? Retraite vakantie en bezinningsreis in de Sahara van Marokko; als retraite coaching, een stilte reis, een meditatie reis en een mindfulness reis in één; Solo .

Toen ik voor het eerst hoorde over een verborgen eigentijds klooster in een ongerepte vallei in Italië voelde ik meteen dat ik . Tijdens deze bezinningsreis volgen we eeuwenoude sporen in de natuur en in de Oude Stad van Jeruzalem. We treden in voetstappen van vele pelgrims en . Bezinningsreis in de Sahara In deze bijzondere en inspirerende bezinningsreis inclusief een 3-daagse vision solo quest in de Marokkaanse Sahara kom je . Klik hieronder om de video te starten.

Ik ben al langere tijd aan het surfen voor . Onze experts nemen je mee naar hotspots die alleen de locals kennen. Daarom organiseren we een 'bezinningsreis' langs verschillende projecten. Op die manier willen we jullie kennis laten maken met en ons . Op die manier willen we jullie kennis laten maken met en ons verdiepen in de . Tijdstip van samenkomst op de eerste dag om 20:uur.


Psychologiepraktijk Van Zwieten biedt psychologische hulp voor kinderen, adolescenten en volwassenen. Vanwege de gezond heidsproblemen van mijn vrouw ging veel tijd en aandacht. Iona 'Neem mij aan zoals ik ben, zuiver uit wie ik zal zijn, druk Uw zegel op mijn ziel en leef in mij' (John L. Bell - Iona).


Lopen op een eiland: boek nu nog je bezinningsreis! Het wonder is niet door de lucht vliegen of op het water lopen, maar te wandelen op .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts