woensdag 14 augustus 2019

Yoga beek

Een van de oudste yoga-instituten in Limburg. Mensen uit de hele regio, Sittar Geleen, Beek, Stein en verder weten ons te vinden. Biedt Tai Chi en Yoga activiteiten aan voor senioren met en zonder een lichamelijke beperking.

Interesse om de vergaande resultaten van yoga op je lichaam en je . Sinds een jaar volg ik yoga bij Yoga Geleen en kom er graag. Yoga haalt de gejaagdheid uit mijn lijf door gefocust met de oefeningen bezig te zijn. Kijkt u gerust even rond misschien wordt u net als ik enthousiast over yoga!

Ik ben Marian Sloot en sinds 20geef ik met veel plezier yoga lessen in Loerbeek . Actueel adres, telefoonnummer en openingstijden voor Yoga Poyck in Beek lb vindt u in dé lokale bedrijvengids - Detelefoongids. Galema (Yoga Beek dinsdagavond 2016). Hatha en power Yoga in Moorveld (omgeving Geulle, Beek, Bunde, Meerssen, Ulestraten) Neem voor een proefles contact op met Wilma of Mario Klop.

De Pelmolen is een bijzondere plek aan de Rijksstraatweg 1A in Beek-Ubbergen. Vanaf mei 20kun je hier iedere woensdagavond . Yoga Movement Anne Kanters geeft yogalessen in Nijmegen en Ubbergen. Yoga, zwangerschapsyoga, yoga na de bevalling en kinderyoga.


Genieten gewoon een uurtje voor jezelf, heerlijk ontspannen. Velen denken dat je je lichaam in allerlei vreemde bochten moet wringen. Zijn studio bestaat al meer dan vijftig jaar, maar yoga- en massagetherapeut Fred van Beek (86) denkt er niet aan om te stoppen. Naast mijn werk als Verpleegkundige en Shiatsu therapeute geef ik sinds 20met veel plezier Do-In Yoga.


Yoga en massage zijn mijn grote passie. Vanaf mijn vroege jeugd volg ik yogalessen in veel . Voor u gevonden Power Yoga in de regio Beek (lb) door zorgaanbieders. Vijftig jaar geleden begon Fred van Beek op Uiterwaardenstraat nummer. Spring naar Yoga- en ademhalingstherapie - Fred van Beek leerde yoga van Chamda Shada in.


Van Beek was van 19tot 19masseur voor Het . Kom tot rust met diverse vormen van Yoga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts