woensdag 29 april 2015

Mezelf vinden

Ik vertelde in mijn vorige blog dat ik mezelf kwijt geraakt was. Dat klinkt wat vaag, want ik was er toch zelf nog steeds? Om jezelf te kunnen vinden moet je jezelf eerst leren kennen.

Je echte zelf vinden is een verlichtende ervaring. Je gaat jezelf niet vinden in India; dat doe je gewoon in Nederland in een training persoonlijke ontwikkeling. Terug naar jezelf gaan, doe je in vragen: Wie ben ik?


Ik heb lang getwijfeld om deze blog te publiceren.

Het is een erg kwetsbare blog en ook erg privĂ©. Toch denk ik dat het me helpt om te delen. Om jezelf weer terug te vinden, moet je jezelf dit afvragen. Zijn dit nog steeds de eigenschappen van je droombaan of heb je gedurende je . Het is dus belangrijk om geluk bij en in jezelf te vinden. In jouzelf, en nergens anders, zit het potentieel om gelukkig te worden of je geluk te . Toch is het nooit te laat om de balans weer terug te vinden.


Jezelf terugvinden kost tij energie en veel moeite maar het zal zich zeker . Zonder te veel inspanning en met kleine stapjes van jezelf houden.

Als je geen vrede kan vinden binnen in jezelf, zal je het nooit ergens anders vinden. Jezelf kwijt zijn is je identiteit kwijt zijn, het contact met jezelf en je gevoel even. Je moet jezelf eerst kwijtraken om jezelf te kunnen vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts