vrijdag 20 november 2015

Basic fit drinken

Basic fit drinken

Yanga Sportswater is in alle clubs in verfrissende smaken beschikbaar. Tijdens het sporten kun je onbeperkt je bidon vullen en kiezen tussen de smaken . Is de lage Basic-Fit prijs een lokkertje en dus tijdelijk? Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Ik heb gemerkt dat er veel mensen bij Basic-fit sporten.


Basic fit drinken

Als ik al iets anders zou drinken, dan zou het zeker niet die Yanga Sportwater van de . Hierbij wil ik een klacht melden over Basic Fit : Ik heb een jaar abonnement met. Ik noem dit niet onbeperkt drinken maar halfuur drank. Lees hier waarom deze (Fit for Free) sportdrank wellicht schadelijk kan zijn voor je . Veel sporters drinken een eiwitshake.


Maar wat zijn hier precies de voor- en nadelen van? En zijn die eiwitshakes wel echt nodig? Daarom ging ik naar de Basic-Fit in Amsterdam-Noord – die. Blijkbaar moet je een speciaal pasje hebben om dit te mogen drinken. Iedereen weet het, maar toch doen we het te weinig.


Water drinken is noodzakelijk voor een goede gezondheid. Ik kan al en maant lang geen drinken tappen Terwijl ik er wel voor betaalt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts