woensdag 25 mei 2016

Meditatie roermond

Roermond geven wij zenmeditatie-training op een inspirerende, verdiepende en een praktische manier. FitMinds is een Body Mind centrum waar je op een down to earth manier terecht kunt voor diverse (groeps) lessen zoals Yoga, Mindfulness, Meditatie etc. Meditatie gaat niet over het uitbannen van je gevoelens.

Het gaat over het loslaten van je oordeel, verwachtingen en bezorgdheid over wat je denkt of voelt. Roermond heeft er sinds kort een nieuwe winkel bij, waar tevens ruimte is voor yoga, qigong, meditatie en mindfulness. In de trainingsruimte is gebruik van flipover en . Ook concentratie- en meditatie oefeningen zijn bruikbaar op weg naar heling en gezondheid.

Onderwijs in Transcendente Meditatie in Roermond en omgeving. De voordelen van TM zoals minder angst, minder stress, betere gezondheid en meer . Een manier van mediteren of een techniek is te beschouwen als een weg die naar de. De combinatie van een actief en passief gedeelte in de meditatie is door Osho. Heelcentrum Herten Julianaplein Roermond-Herten 04- 3199 . Keulsebaan 560GL Roermond Tel: - KvK:13036741. Een manier om af te stemmen op je innerlijk “zijn”- weer terugkeren naar je eigen “ik” om zo tot rust te komen.


Het is een manier om weer tot innerlijke . Nicolle Stassen-Duijf: “Toen ik in 20met een burn-out thuis kwam zitten, heeft yoga mij erg geholpen.

Gerrie Kirkels docent Dru Meditatie Als docent op een middelbare school in Weert, was ik op zoek naar een cursus of opleiding waarin ik kon leren mijn . Locaties en tijden: Najaar 2014: Groep (vol). Lokale informatie uit uw gemeente, altijd actueel! U bevindt zich hier: Roermond Organisaties en verenigingen Y Yoga meditatie . Om dit mogelijk te maken, worden huiskamers opengesteld en bezocht voor meditatie. PURA stelt haar 'huiskamer' hier graag voor open door .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts