dinsdag 10 mei 2016

Basic fit familie abonnement

Bij Basic-Fit kun je nu zélf bepalen hoe jij jouw abonnement wilt hebben. Met flexibele lidmaatschappen, een deelbare pas voor jou en je familie, de. Jouw Basic-Fit abonnement kun je delen met je hele huis: bijvoorbeeld met je . Hoe lang zit ik aan een abonnement vast?


Vanaf welke leeftijd kan ik bij Basic-Fit zelfstandig inschrijven? Bij Basic-Fit kun je nu zélf bepalen hoe jij je abonnement wilt hebben. Familieleden die op hetzelfde adres wonen mogen dezelfde pas gebruiken om bij .

Basic-Fit vestiging: de fysieke locatie waar Basic-Fit wordt aangeboden, inclusief de. Bedrijfsfitness: deelname aan Basic-Fit tegen een met de werkgever . Met één abonnement kan het hele gezin sporten. Ook kan standaard gebruik worden gemaakt van alle Basic-Fit sportscholen in Nederland. Stond ook dat een abonnement pas actief wordt op het moment dat ik.


Wel is jouw Basic-Fit sportpas overdraagbaar aan bijvoorbeeld je familie en. Zoekster die regeling geldt ook voor Basic-Fit want mijn inschrijving is . Dien hier je klacht in en klachtenkompas vraagt om antwoord bij Basic-Fit. Beëindiging abonnement Basic-fit onduidelijke nota, klantenservice bied geen .

Nu is mijn vriend ook lid van Basic Fit, maar woont in een anders stad. Toen ik afgelopen najaar een abonnement bij Basic Fit nam was ik .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts