woensdag 20 september 2017

Lengte halterstang

Deze halterstang ga ik gebruiken om te bankdrukken + deadliften. Halterstang voor thuis vraagberichtenmei 2015Thuis stang - hoeveel cm? Olympische Halterstang kopen (50mm) - waar moet je op letten.

Bij Powerlifting zijn alle halterstangen 20kg, met een lengte van 2cm. De diameter mag tussen de en mm zitten. Dan komt een halterstang zeker van pas.


Door te trainen met een halterstang worden borstspieren sterker en groter.

Hoe groter de lengte van de halterstang, . Wat denken jullie, is die eerder rond de 200cm. Tot mijn spijt kwam ik erachter dat ik mijn huidige halterstang niet kon. En welke lengte moet ik voor de barbell? Ik heb al dumbells en lange halterstang nu. Zou natuurlijk zonde zijn als je steunen 1cm uit elkaar zitten en de binnen-maat van de halterstang is 1cm.


De Kroon 180cm olympische halterstang (50mm) is een korte versie van de officiële. Volgende week ben ik jarig en nou krijg ik een halterstang en gewichten cadeau. Nu was mijn vraag, welke grootte kan ik het beste nemen.

De beste halterstangen vind je op Gorillasports.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts