donderdag 14 september 2017

Weet waar je koopt

Help ons de doorverkoop van entree tickets met woekerwinsten te stoppen. Dagelijks kopen duizenden mensen hun kaartjes voor concerten, . Steeds vaker krijgen wij berichten binnen over aangeschafte concertkaarten, die duurder zijn dan de kaarten waarnaar wij doorlinken in onze . Doel van de campagne is om bewustzijn te creëren bij het publiek: waarom is het onwenselijk dat er kaarten (voor meer dan het oorspronkelijk bedrag) worden . Dagelijks kopen duizenden mensen hun kaartjes voor concerten, theatervoorstellingen, voetbalwedstrijden en andere evenementen via internet. Schouwburg Ogterop heeft zich daarom aangesloten bij de campagne 'Weet waar je koopt'. Vele artiesten, producenten, podia en organisatoren hebben de .

Dagelijks kopen duizenden mensen hun kaartjes voor concerten, theatervoorstellingen, voetbalwedstrijden en andere evenementen via . WestlandTheater De Naald steunt de campagne 'Weet waar je koopt' van de VSCD om de verkoop van kaarten via niet-officiële verkooppunten tegen te gaan. Naast de officiële online verkooppunten bestaan er websites die op grote schaal kaarten opkopen en doorverkopen. Into The Great Wide Open steunt de publiekscampagne 'Weet waar je koopt. Koop de officiele tickets voor Into The Great Wide Open alleen via onze website.


Dagelijks kopen duizenden mensen kaartjes voor concerten, theatervoorstellingen en andere evenementen via internet. Wat velen niet weten, is dat er naast de . Dagelijks kopen duizenden mensen hun kaartjes voor concerten, theatervoorstellingen, voetbalwedstrijden en .

Er zijn naast de officiële verkooppunten ook veel websites waar kaarten worden aangeboden voor te hoge prijzen. Schouwburg Amstelveen heeft zich daarom aangesloten bij de campagne 'Weet waar je koopt'. Secondary ticketing: Weet waar je koopt. Doorverkoop van kaarten benadeelt de podiumkunsten. Sinds 20zet de VSCD zich in om de doorverkoop van . Wees er zeker van dat je ticket geldig en niet te duur is!


Dagelijks kopen duizenden mensen kaartjes voor concerten, theatervoorstellingen, voetbalwedstrijden en andere evenementen via internet. Zing tijdens 'Koningsnacht' uit volle borst mee met de hits van meer dan vaderlandse vedetten. Wees ervan bewust dat wanneer u toegangskaarten koopt van derden – dat wil zeggen niet van het theater of een ander erkend . Helaas komt het steeds vaker voor dat kaarten voor een voorstelling in de Hanzehof worden aangeboden via derden.


Er zijn heel veel websites in Nederlan waar je theaterkaartjes kunt kopen, ook voor voorstellingen in Theater De Willem. TIP: Betaal de echte prijs voor een kaartje. Vandaag is de publiekscampagne Weet waar je koopt gepresenteerd op Eurosonic Noorderslag. Een initiatief van poppodia Melkweg, Watt en Effenaar, Mojo . Dagelijks kopen duizenden mensen kaartjes voor concerten, theatervoorstellingen, voetbalwedstrijden en andere evenementen via internet . Op verschillende websites worden ook kaarten van voorstellingen in Amphion aangeboden.


Daarnaast ondersteunen we de campagne 'Weet Waar Je Koopt'. Doel van de campagne is om bewustzijn te creëren bij het publiek: waarom is het onwenselijk . Doe Maar tickets al aangeboden zonder dat ze verkocht zijn! Denk er aan dat je de kaarten voor de show van Doe Maar op de juiste plek . Veel mensen kopen hun kaartjes voor evenementen bij onofficiële verkooppunten die daar veel winst .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts