donderdag 14 september 2017

Shiatsu amsterdam west

In mijn praktijk in Amsterdam West geef ik shiatsu-behandelingen vanaf 1998. Ik geef mijn cliënten individuele behandelingen waarin ik met duimen, vingers en . Massage, shiatsu en acupuntuurbehandelingen bij praktijk massage plus.

Shiatsu-Amsterdam-Shiatsukunst Shiatsu is massagetherapie die zijn oorsprong vindt in de traditionele Chinese geneeskunde. Rustig gelegen praktijkruimte voor shiatsu behandelingen door gecertificeerde therapeuten. Kayotima shiatsu is heel geschikt voor mensen met spanningsklachten ten gevolge.

Bij Massage West Amsterdam kun je daarom niet alleen terecht voor een . Lianne Shiatsu is een massage praktijk in Amsterdam Oost en West. Welkom bij ShiatsuNatuurlijk waar je je kan overgeven aan de professionele en verzorgende handen van gediplomeerd Shiatsu therapeute Dagmar . Shiatsu verminderd pijnklachten van nek, schouders en rug. Praktijk Westerpark is een paramedische groepspraktijk vlakbij het Westerpark in Amsterdam.


Je kunt bij ons terecht voor alternatieve en reguliere . Shiatsu-praktijk, Marijke Hemminga - Amsterdam West, Amsterdam. In mijn shiatsu-praktijk in Amsterdam-West behandel ik mijn clienten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts